tirsdag 2. september 2014

Litt om meg selv

Hei. Jeg er en 18 gammel jente ved navn Sunniva Isabell Ramsvik Ellingsen. Jeg har nettopp begynt på en ny skole, Bodin vgs i Bodø. Tidligere gikk jeg på Saltdal vgs på Rognan. For å gå videre på den linjen jeg ville gå på, måtte jeg bytte skole. Jeg har lyst til å bli interiørkonsulent så jeg går på linjen som heter interiør og utstillings design.

Denne bloggen skal handle om hva jeg gjør i et fag som heter prosjekt til fordypning. Prosjekt til fordypning er et fag der man kan fordype seg i noe. Dette gjør vi for at vi skal få litt mer kunnskap på noen områder. På mitt forrige skoleår Design og håndverk, kunne man velge mellom sying, trearbeid, frisør og leire. Interiør var egentlig ikke et alternativ, men siden jeg var helt bestemt på hva jeg skulle gå videre fikk jeg fordypet meg i interiør. Jeg lagde et hus og møblerte det med arkitekt papp. Dette brukte jeg en del tid på i løpet av skoleåret.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar