torsdag 14. mai 2015

En hel dag på Jysk

Sist tirsdag jeg var på Jysk så måtte jeg være der hele dagen på grunn av en avtale vi hadde gjort med læreren og de på Jysk, Fordi lærerne skulle være borte da. Jeg kom dit til da de åpnet kl 10. Jeg fikk beskjed om å dekorere spisebordene med pynt, men jeg fikk konsept manualen for hvordan det skal være dekorert på spisebordene. Så jeg fikk ikke gjort helt som jeg ville siden man må følg planogrammene til butikken. Det vil si at alle Jysk butikkene skal være like slik at man ser at alle er Jysk. Selv om jeg ikke helt fikk velge plassering av pynten så fikk jeg velge hvilken pynt jeg ville sette på stuebordene. De sa de ville ha det enkelt og innbydende.

Her under er det bilder av spisebordene. Det var noe pynt på bordene fra før, men jeg fikk lov å ta bort det jeg ville og bytte det ut mot noe annen pynt der jeg ville det. Men som man ser så er pynten enkel og innbydende som de ville at den skulle være. Jeg satte frem noen av de nye varene de har fått inn for og vise hvordan det ser ut på bordet.











Etter jeg var ferdig med å pynte spisebordene fikk jeg beskjed om å fylle på hagebordene siden kundene har tatt med seg noe av pynten som står på bordene.






På disse bordene er det også enkelt og innbydende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar