tirsdag 27. januar 2015

Utplassering

Nå er det en stund siden jeg har vært aktiv her, men nå har jeg fått utplassering på Jysk. Dette er da i stedet for å være med på elevbedriften. Utplasseringen er hver tirsdag fra 12.00 til 15.30. Og i dag var min første dag der. Jeg fikk hilst på de som jobber der, og jeg fikk uniform med navnet mitt og at jeg er under opplæring. Fikk også mitt eget skap som jeg kan ha tingene mine i når jeg er der. Jeg fikk en liten omvisningsrunde og fikk forklart litt hvordan ting gjøres. Så fikk jeg en oppgave der jeg skulle re om på barnesengene. Da måtte jeg velge sengesett og matchende laken og ta av det gamle og legge på det nye. Dette gjorde jeg på åtte senger. Måtte også finne bamser eller pynteputer og legge på sengene. Fikk en liten lekse til neste gang som er å lese meg opp på konsept manualene til neste gang. Så får jeg velge neste gang hva jeg vil gjøre av de tingene som er på konsept manualene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar