tirsdag 9. juni 2015

Siste dag på utplassering hos Jysk

I dag var jeg på min siste utplasseringsdag på Jysk. Det var ikke så mye annet å gjøre enn å rydde i dag.
Tenkte jeg skulle oppsummere litt av denne utplasseringen.
Den første perioden var det mye dekorering og læring av hva som skulle gjøres. Etterhvert ble jeg mer selvstendig og trengte ikke alltid hjelp med det jeg gjorde, jeg følte meg mer komfortabel med å være i butikken og å hjelpe kundene selv om jeg ikke alltid hadde svar på det de lurte på, men da hentet jeg noen som kunne svare på det de lurte på.

På slutten var det mest rydding og utpakking av varer. Jeg skjønner at det er nødvendig, men det var ikke alltid like morsomt.

Etter evaluering med hun som jeg hadde som kontaktperson så vil hun si at jeg har vært veldig flink med det jeg har gjort og hjulpet til med i butikken og hun vil karakterisere det med høy karakter.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar